Бавно размразяване ли...ако е стояла отвън за 5-6 мин предното стъкло с помоща на шпакла и духането в прозореца, се оправя. За 3 км има градус над 50, и духа топло!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Мнения за поведение на 156 при зимни условия...
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщениеПри еднаква маса и различна контактна повърност, се получава различно повърхностно налягане кг/см2 => различни сили на триене при приплъзване.
1.Малка контактна повърхност => по-голямо налягане => по-голямо сцепление;
2.Голяма контактна повърхност => по-малко налягане => по-малко сцепление."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеСпорно - ако теоретично приемем че е така, и с уговорката че това може би важи само за сняг, идва момента в който това по голямо налягане може и да оказва по голям натиск на единица площ, но масата на колата, и инерционния и момент са константни, и тогава те се разпределят върху по малка единица площ, и съответно тая единица въпреки че има по голямо сцепление, тя търпи и по голям инерционен момент.....държа да се знае че говоря за лед, и зимна гума......мисля че е излишно да се спори са сухо....Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Comment
-
Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщениеТова не е проблем на Алфата, нито на модела 156.
Това си е проблем на дизелите, май ...Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9JTD '01 - ex
Alfa Romeo GT Black Line 1.9JTDm 150hp
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеСпорно - ако теоретично приемем че е така, и с уговорката че това може би важи само за сняг, идва момента в който това по голямо налягане може и да оказва по голям натиск на единица площ, но масата на колата, и инерционния и момент са константни, и тогава те се разпределят върху по малка единица площ, и съответно тая единица въпреки че има по голямо сцепление, тя търпи и по голям инерционен момент.....държа да се знае че говоря за лед, и зимна гума......мисля че е излишно да се спори са сухо....
Естествено, при сухи настилки имаме големи сили на триене и широката гума дава по-добро сцепление и по-добра стабилност...
Comment
-
Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщениеБавно размразяване ли...ако е стояла отвън за 5-6 мин предното стъкло с помоща на шпакла и духането в прозореца, се оправя. За 3 км има градус над 50, и духа топло!Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9JTD '01 - ex
Alfa Romeo GT Black Line 1.9JTDm 150hp
Comment
-
Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщениеКолега, много логично го казваш, но аз с по-широки гуми имам доста големи затруднения зимата , говоря предибно за тръгване. А така като чета колегите с 15-16ки джанти и по-тесни гуми казват , че нямат проблеми , а не виждам с какво тяхната кола се отличава от моята.
---------- Post added at 20:58 ---------- Previous post was at 20:57 ----------
Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщениеАбсолютно говорим за зимни настилки /нали такава е темата/ - сняг, лед, киша..."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Eдно не мога да разбера само, има си инструкций от производителя за определен размер гуми в зимен сезон, е как може да изказвате "компетентно" мнение след като не сте спазили това, и какво очаквате в крайна сметка?
Разбирам да кажете с такива гуми колата се държи еди как си, ама да твърдите че е нестабилна и непроходима по принцип, това някак си е ...
На който не му харесва, ми да си купи джипка. Аз лично съм доволен от проходимоста на колата.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеОня ден спорих с един хайван теоретично на лед с по широки или с по тесни гуми е да си без значение латна или зимна - по принцип......не знам защо битува мнението че винаги по тясната е по добре.....Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщениеПри еднаква маса и различна контактна повърност, се получава различно повърхностно налягане кг/см2 => различни сили на триене при приплъзване.
1.Малка контактна повърхност => по-голямо налягане => по-голямо сцепление;
2.Голяма контактна повърхност => по-малко налягане => по-малко сцепление.156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Първоначално публикувано от kalojan Покажи съобщениедруго - дръжките на вратите..замръзват и няма отваряне..
уплътненията не са ли проблемни също? мойте са ок, та не мога да го кажа..
мокетчето под задните калници - по него много хубаво се лепи кишата, замръзва и става на камък...трудничко се маха
Уплътненията на вратите ги мацнах 2 пъти профилактично преди Нова Година със силиконов спрей и също не са ми замръзвали...
ВИЖ за скапания мокет под калниците съм напълно съгласен! Как може да сложат такъв материял там просто нямам думи! Една пластмаса къде, къде по-добре щеше да седиЯсно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
И аз да се изкажа по темата. на сняг и по скоро лед, като чукна спирачката и колата заминава. няма спиране, педала трепери, колата заминава и най-добре е да се пусне спирачката и да почнеш леко да припомпваш. за недозавиването също съм съгласен с някои колеги (за сняг/лед говоря). проблем с накладки нямам, на мокро- сухо колата спира уникално добре, но види ли сняг-лед АБС-а се побърква. зимата ми се иска да го няма. други системи за управление нямам. с две думи... на сняг и лед колата не ми допада, 10 месеца в годината колата е несравнима, изключително стабилна, спирачната система е много добра...
п.п. да добавя и, че задницата никога не се е опитвала да ме изпревари на лед и сняг, колата не спира, но и не се занася. държи права линия...
Алфата е супер кола и никога не ме е оставяла на пътя, но знаете кое оказва най-голямо значение нали....устройството
Желая късмет на всички ви и умната в тая зима...
Comment
-
Първоначално публикувано от assassin's Покажи съобщениедобре де а за какво говорим?дай ми една кола която нито буксува,нито занася на лед!то 4х4 кола се мята вие тук изкарахте форТ ескот 93г че бил в пъти по добре от алфата е нали и него го карам!хайде сега истинския смисъл на питането какъв е!аз от опита който имам с коли е че има ли сняг или лед колата си е направо шейна!то за това се кара и бавно ако искаш да се трепеш може и с 200 по леда!за мен алфата си е мн добре
Никой не съм обвързал с него!
Не знам защо, винаги НАШЕТО трябва да е най хубавото... гледай малко по обективно!
Не намесвам буксуване и т.н., защото всяка кола буксува малко или много и там най важна роля играе гумата. Говоря за стабилност - применрно при леки завой, при смяна на настилката лед>сняг>асфалт>сняг и т.н.
Не се заяждай за глупости - за форда казах какво мисля , не го сравнявам като кола въобще...
btw - В WRC карат с тънки гуми , ама с шипове....
Comment
-
Първоначално публикувано от cyberhill Покажи съобщениеbtw - В WRC карат с тънки гуми , ама с шипове...."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от cyberhill Покажи съобщение...
btw - В WRC карат с тънки гуми , ама с шипове....
Comment
-
Шиповете допринасят достатъчно за сцеплението, ако сложат по широки гуми ще са по бавни...."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
Comment